Veelgestelde vragen

Transport

  • + - Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

    Van zodra de bestelde artikelen in één van onze vijf vestigingen op voorraad zijn, zal u deze binnen de 1 tot 5 werkdagen na bestelling ontvangen. Indien de bestelde producten niet op voorraad zijn neemt u best even contact op om de precieze leverdatum te kennen.

  • + - Hoeveel transportkosten moet ik betalen?

    Sinds vrijdag 22 april 2022 zijn onze algemene transport- en leveringsvoorwaarden gewijzigd. Dat betekent dat alle voorgaande voorwaarden rond transport en levering niet meer geldig zijn en dat de nieuwe voorwaarden per direct ingaan. Hieronder volgt het overzicht van de actuele voorwaarden:

    • Bestelling t.w.v. > €2.500 excl. BTW: gratis/franco levering
    • Bestelling t.w.v. < €2.500 excl. BTW: met transportkosten
      • Indien transport via bestelwagen: €10 transportkosten
      • Indien transport via vrachtwagen: €70 transportkosten.

    Wanneer transportkosten worden toegepast op uw bestelling, wordt er rekening gehouden met het gewicht en de afmetingen van uw totaalbestelling zodat de juiste transportkosten toegepast kunnen worden. Gelieve er rekening mee te houden dat deze transportkosten altijd vast zijn. Uitzonderingen op deze regels zijn niet van toepassing.

    Deze voorwaarden gelden enkel wanneer het gekozen leveradres zich bevindt in België - met uitzondering van de provincie Luxemburg. Wilt u graag bestellen en het order geleverd krijgen in provincie Luxemburg? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

  • + - Kan ik mijn bestelling laten leveren in het buitenland?

    Leveringen in Nederland, Duitsland en Frankrijk zijn mogelijk, maar niet bij bestellingen via onze webshop. Stuur uw bestelling door of neem contact op indien u uw bestelling wil laten leveren in het buitenland.

Registreren

Bestellen

Betalen

Retourneren

  • + - Hoe kan ik een product retourneren?

    Producten kunnen geretourneerd worden in één van onze 5 vestigingen als er aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

    • Binnen 14 dagen na aankoop
    • Met een betalingsbewijs
    • Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en compleet
    • De verpakking is origineel en onbeschadigd

    Indien u ervoor kiest de product(en) te retourneren via verzending worden de transportkosten niet gedragen door Intermat.

Dienst na verkoop

De dienst na verkoop is een essentieel onderdeel van de service bij Intermat.Intermat servicewagen

Onze zes vestigingen zijn uitgerust met een autonome servicedienst. Goed opgeleide en deskundige techniekers staan elke dag opnieuw klaar staan om de problemen op de werf op te lossen.

Iedere vestiging is dan ook uitgerust met een servicewagen om snel te kunnen depanneren.

We beschikken over een grote voorraad aan wisselstukken en moderne apparatuur om de herstellingen en/of onderhoud correct en vlot uit te voeren. Tijdig en compleet leveren is eveneens één van ons doelstellingen. Vandaar dat we zowel in Wielsbeke, Eeklo, Gistel, Erembodegem en Herselt over het nodige rollend materieel beschikken om uw producten te leveren.

Dankzij onze 6 vestigingen zijn we nooit veraf. Zo kan een klant uit Brussel, die aan het werk is in Knokke, rekenen op leveringen en service vanuit onze vestiging in Eeklo. Een West-Vlaamse klant aan het werk in Brussel kan dan weer rekenen op de service van onze vestiging in Erembodegem. Op die manier staan we garant voor snelle interventie bij pannes of problemen op uw werf, en blijven verplaatsingskosten beperkt.