Veelgestelde vragen

Registreren

Bestellen

Betalen

  • + - Hoe kan ik betalen?

    Iedereen kan steeds betalen met Bancontact/MrCash, Maestro, MasterCard of Visa. Afhankelijk van de betalingsvoorwaarde die gekoppeld is aan uw profiel kan u ook de mogelijkheid krijgen om met bankoverschrijving te betalen.

Transport

  • + - Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

    Van zodra de bestelde artikelen in één van onze vijf vestigingen op voorraad zijn, zal u deze binnen de 1 tot 5 werkdagen na bestelling ontvangen. Indien de bestelde producten niet op voorraad zijn neemt u best even contact op om de precieze leverdatum te kennen.

  • + - Hoeveel transportkosten moet ik betalen?

    Het bedrag van de transportkost is afhankelijk van het door u gekozen leveradres in combinatie met het bestelbedrag.

    Indien het leveradres binnen een straal van 30 km van één van onze vestigingen ligt en uw bestelbedrag hoger is dan 250 euro excl. BTW, dan worden er geen transportkosten aangerekend. Zoniet wordt er een forfaitair bedrag van 25 euro voor transport aangerekend.

    Indien het leveradres buiten een straal van 30 km van één van onze vestigingen ligt, worden er 25 euro transportkosten aangerekend bij een bestelbedrag lager dan 750 euro excl. BTW.

    Uitzondering regio 13: als het leveradres in deze regio ligt worden altijd transportkosten aangerekend:

    • 25 euro transportkosten als het bestelbedrag lager dan 400 euro excl. BTW is.
    • 50 euro transportkosten als het bestelbedrag tussen de 400 en 1.500 euro excl. BTW ligt.
    • 75 euro transportkosten als het bestelbedrag hoger dan 1.500 euro excl. BTW is.

    Bekijk de kaart waarop regio 13 gemarkeerd is.

  • + - Kan ik mijn bestelling laten leveren in het buitenland?

    Leveringen in Nederland, Duitsland en Frankrijk zijn mogelijk, maar niet bij bestellingen via onze webshop. Stuur uw bestelling door of neem contact op indien u uw bestelling wil laten leveren in het buitenland.

Retourneren

  • + - Hoe kan ik een product retourneren?

    Producten kunnen geretourneerd worden in één van onze 5 vestigingen als er aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

    • Binnen 14 dagen na aankoop
    • Met een betalingsbewijs
    • Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en compleet
    • De verpakking is origineel en onbeschadigd

    Indien u ervoor kiest de product(en) te retourneren via verzending worden de transportkosten niet gedragen door Intermat.

Dienst na verkoop

De dienst na verkoop is een essentieel onderdeel van de service bij Intermat.Intermat servicewagen

Onze vijf vestigingen zijn uitgerust met een autonome servicedienst. Goed opgeleide en deskundige techniekers staan elke dag opnieuw klaar staan om de problemen op de werf op te lossen.

Iedere vestiging is dan ook uitgerust met een servicewagen om snel te kunnen depanneren.

We beschikken over een grote voorraad aan wisselstukken en moderne apparatuur om de herstellingen en/of onderhoud correct en vlot uit te voeren. Tijdig en compleet leveren is eveneens één van ons doelstellingen. Vandaar dat we zowel in Meulebeke, Eeklo, Gistel, Erembodegem en Herselt over het nodige rollend materieel beschikken om uw producten te leveren.

Dankzij onze 5 vestigingen zijn we nooit veraf. Zo kan een klant uit Brussel, die aan het werk is in Knokke, rekenen op leveringen en service vanuit onze vestiging in Eeklo. Een West-Vlaamse klant aan het werk in Brussel kan dan weer rekenen op de service van onze vestiging in Erembodegem. Op die manier staan we garant voor snelle interventie bij pannes of problemen op uw werf, en blijven verplaatsingskosten beperkt.