Veelgestelde vragen
Registreren
-
+ - Hoe kan ik registreren op de webshop?
U kan zich registreren door bovenaan deze pagina op 'registreer als nieuwe klant' te klikken. Als uw registratie voltooid is ontvangt u een bevestigingsmail. Er kan maar één account aangemaakt worden per BTW nummer.
-
+ - Is registreren om de prijzen te zien verplicht?
Alleen als u zich registreert met een geldig BTW nummer zullen uw prijzen zichtbaar zijn. (Uitzondering: gemeentes en scholen)
-
+ - Kan ik registreren als gemeente of school zonder BTW nummer?
Steden, gemeentes en scholen kunnen hun logingegevens bekomen door hun verzoek te mailen naar webshop@intermat.be
-
+ - Kan ik mijn account verwijderen?
Indien u wenst uw account te verwijderen kan dit door ons hiervan te verwittigen via webshop@intermat.be
Bestellen
-
+ - Is er een handleiding voor online bestellen?
U kan hier een handleiding terug vinden waarin stap voor stap uitgelegd staat hoe u kan bestellen via onze webshop.
-
+ - Krijg ik een orderbevestiging?
Nadat u de bestelling heeft afgerond ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.
Betalen
-
+ - Hoe kan ik betalen?
Iedereen kan steeds betalen met Bancontact/MrCash, Maestro, MasterCard of Visa. Afhankelijk van de betalingsvoorwaarde die gekoppeld is aan uw profiel kan u ook de mogelijkheid krijgen om met bankoverschrijving te betalen.
Transport
-
+ - Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
Van zodra de bestelde artikelen in één van onze vijf vestigingen op voorraad zijn, zal u deze binnen de 1 tot 5 werkdagen na bestelling ontvangen. Indien de bestelde producten niet op voorraad zijn neemt u best even contact op om de precieze leverdatum te kennen.
-
+ - Hoeveel transportkosten moet ik betalen?
Het bedrag van de transportkost is afhankelijk van het door u gekozen leveradres in combinatie met het bestelbedrag.
Indien het leveradres binnen een straal van 30 km van één van onze vestigingen ligt en uw bestelbedrag hoger is dan 250 euro excl. BTW, dan worden er geen transportkosten aangerekend. Zoniet wordt er een forfaitair bedrag van 25 euro voor transport aangerekend.
Indien het leveradres buiten een straal van 30 km van één van onze vestigingen ligt, worden er 25 euro transportkosten aangerekend bij een bestelbedrag lager dan 750 euro excl. BTW.
Uitzondering regio 13: als het leveradres in deze regio ligt worden altijd transportkosten aangerekend:
- 25 euro transportkosten als het bestelbedrag lager dan 400 euro excl. BTW is.
- 50 euro transportkosten als het bestelbedrag tussen de 400 en 1.500 euro excl. BTW ligt.
- 75 euro transportkosten als het bestelbedrag hoger dan 1.500 euro excl. BTW is.
-
+ - Kan ik mijn bestelling laten leveren in het buitenland?
Leveringen in Nederland, Duitsland en Frankrijk zijn mogelijk, maar niet bij bestellingen via onze webshop. Stuur uw bestelling door of neem contact op indien u uw bestelling wil laten leveren in het buitenland.
Retourneren
-
+ - Hoe kan ik een product retourneren?
Producten kunnen geretourneerd worden in één van onze 5 vestigingen als er aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan:
- Binnen 14 dagen na aankoop
- Met een betalingsbewijs
- Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en compleet
- De verpakking is origineel en onbeschadigd
Indien u ervoor kiest de product(en) te retourneren via verzending worden de transportkosten niet gedragen door Intermat.